WEBINAR NA ŻYWO 

5 oznak, że Twój retail potrzebuje ERP w chmurze, aby wejść w erę Smart Retail

SAP Cloud ERP: rozwiązanie end-to-end dla firm średniej wielkości

red-bubble2
Nie masz możliwości uczestniczenia w webinarze na żywo? Zapisz się, aby otrzymać dostęp do nagrania.

Partner wydarzenia

logo-sap-SUPREMIS

Prelegenci

SUPREMIS SAP Dariusz Denicki

Dariusz Denicki

Solution Architect for Retail, SAP
Janusz Bus SUPREMIS avatar

Janusz Bus

Sales & Marketing Director, SUPREMIS

Zapisz się na webinar, jeśli Twoj biznes potrzebuje:

  • Pełnej kontroli nad wynikami finansowymi i rentownością
    Widoczność sprzedaży, kosztów i marż w całym łańcuchu, z możliwością analizy rentowności na poziomie poszczególnych sklepów i magazynów.
  • Spójnego zarządzania ofertą oraz cenami
    Jednolita polityka cenowa z dopasowaniem oferty do lokalizacji i sezonu, zapewniająca spójne doświadczenie klienta na poziomie całej sieci.
  • Optymalizacji zapasów i efektywnego zarządzania łańcuchem dostaw
    Redukcja braków i nadwyżek magazynowych  oraz pełna przejrzystość kosztów zakupów i relacji z dostawcami.
  • Prawdziwego omnichannel i doskonałej obsługa klienta
    Spójne doświadczenie zakupowe w każdym kanale sprzedaży oraz szybka i efektywna obsługa klienta w sklepach.
  • Możliwości szybkiej i prostej ekspansji na nowe rynki  i zarządzania wieloma lokalizacjami
    Większa kontrola nad całą grupą detaliczną oraz szybka i stabilna ekspansja na nowe rynki, zachowująca rentowność i bezpieczeństwo operacyjne.

Agenda

  1. Stan branży retail 

    • Aktualne trendy w branży handlowej.
    • Jak system ERP dopasowany do branży odpowiada na jej potrzeby?
    • Platforma end-to-end: system ERP i POS jako jedno, spójne rozwiązanie dla sieci handlowych.
  2. Zintegrowany omnichannel

    • Obsługa spójnych procesów: od danych podstawowych (produkty, lokalizacje) przez zakupy i logistykę, aż po sprzedaż detaliczną i B2B w jednym systemie.
  3. Real-time inventory & pricing

    • Centralne dane podstawowe i procesy zakupowe pozwalają zapewnić aktualne stany magazynowe i ceny we wszystkich kanałach i oddziałach.
  4. Retail-ready, fit-to-standard

    • „Scope items” (np. Sites for Retail, Products, Procurement for Retail) umożliwiające szybkie wdrożenie i redukcję kosztów.
  5. Analityka i raportowanie

    • Śledzenie kosztów i marż w czasie rzeczywistym, wspierających decyzje o promocjach i rentowności kategorii.​
  6. Skalowalność w chmurze publicznej

    • Zawsze aktualne, gotowe do szybkiej adaptacji procesów, wejścia na nowe rynki i obsługi nowych kanałów sprzedaży. 
  7. DEMO systemu SAP Cloud ERP for Retail

  8. Sesja pytań i odpowiedzi

Firmy z branży, które wdrożyły SAP Cloud ERP:

SABO SAP Cloud ERP
Werabricate AP Cloud ERP
Invetech SAP Cloud ERP
Freyr SAP Cloud ERP
scott-logo-sap-cloud-erp
1636114955644
raY3lxYxzz9L9so-hDTUqUq2AtQ1ip9iyiidiTq7Mbd3iCeMBPa_ot1v4Im3KOsV
Obraz10
Obraz6
Obraz5
Obraz4
eu-logo-og
4_homes_fzco_logo

Prelegenci

SUPREMIS-Dariusz_Denicki
Janusz Bus SUPREMIS SAP S/4HANA Cloud

Dariusz Denicki

Solution Architect for Retail, SAP

Posiadam piętnastoletnie doświadczenie zawodowe w branży retail zdobyte w różnych sektorach, takich jak moda, DIY oraz elektronika użytkowa. Pracowałem na stanowiskach związanych z controllingiem biznesowym, zarządzaniem sklepami, sprzedażą i kategoriami produktowymi, a także przygotowywaniem budżetów i prognozowaniem. Odnosiłem sukcesy w wielokanałowej sprzedaży i dystrybucji produktów obejmującej retail, hurt oraz e-commerce. Posiadam również doświadczenie na rynkach międzynarodowych.

Janusz Bus

Sales & Marketing Director, SUPREMIS

Od 20 lat wykorzystuję zdobyte doświadczenie do optymalnego wykorzystania narzędzi informatycznych dla lepszej realizacji celów biznesowych Klienta. Wskazuję możliwości i obszary rozwoju systemów w przedsiębiorstwach mając na uwadze rozwój Klienta w krótkim i długim horyzoncie czasowym.

Obecnie specjalizuję się w doradztwie przy wyborze systemów wspierających Klientów z różnych branż i różnej wielkości wykorzystując rozwiązania firmy SAP. 
Dostarczam narzędzia wspierające organizacje we wszystkich obszarach działalności w tym sprzedaży, utrzymaniu relacji z Klientami oraz pracownikami, pozyskaniu Klientów (CRM), gospodarce magazynowej, planowaniu zaopatrzenia, produkcji, serwisu, księgowości i finansów, rozwoju pracowników oraz analiz i raportowania.

Moja motywacja do działania wynika z nowych wyzwań, które spotykam codziennie w pracy z Klientami. Codziennie uczę się wielu nowych rzeczy, poznaję nowe rozwiązania i wspaniałych ludzi. Dzięki temu mogę dzielić się nimi z Klientami w procesie poszukiwania systemu.