WEBINAR NA ŻYWO
Jak ERP - SAP S/4HANA Cloud pokonuje największe wyzwania w produkcji
na przykładzie producentów opakowań?
Partner wydarzenia:
Wraz z ekspertami z SAP Polska zapraszamy na webinar, podczas którego poruszymy następujące wątki:
✅ integracja łańcucha dostaw w SAP S/4HANA Public Cloud,
✅ precyzyjne planowanie i prognozowanie w SAP S/4HANA Public Cloud,
✅ zarządzanie nieregularnością zamówień i zmiennością produktów,
✅ terminowość dostaw przy jednoczesnej efektywności produkcji,
✅ skuteczne zarządzanie kosztami surowców i energii,
✅ automatyzacja produkcji za pomocą rozwiązań MES.
Data: 26 września 2024 r.
Godzina: 11:00
Miejsce: Online
Czas trwania: około 90 minut
#ERPLekkiJakPiórko
Agenda
I. Planowanie i prognozowanie - planowanie własne a integracja łańcucha dostaw w SAP S/4 Hana Public Cloud
- Koszty magazynowania (planowanie i forecast)
- Zarządzanie rosnącymi kosztami surowców
- Zarządzanie rosnącymi kosztami energii
- Terminowość dostaw
- Optymalizacja produkcji
- Łączenie zleceń
- Przezbrojenia
- Optymalne rozłożenie materiałów
- Production Proces Designer
- Automatyczne gromadzenie danych
- Instrukcje stanowiskowe i rysunki
- Sustainability – monitorowanie zużycia surowców
- Oprogramowanie PLM
V. Sesja pytań i odpowiedzi
Partnerem wydarzenia jest:
WEBINAR
NA ŻYWO
Zapisz się
Prelegenci
.png?width=142&height=142&name=t%C5%82o%20do%20okr%C4%85g%C5%82ych%20zdj%C4%99%C4%87%20v2%20(1).png)
Digital Supply Chain Solution Advisor, SAP
Zawsze byłem pasjonatem łańcucha dostaw, uwielbiałem adrenalinę związaną z codziennymi wyzwaniami, zmieniającymi się sposobami pracy i dostarczaniem wyników.
Jendak pewnego dnia obudziłem się z przerażającym uczuciem, że moja praca zostanie zastąpiona przez technologię, a co było jeszcze bardziej przerażające, wiedziałem, że jest to właściwy kierunek dla firm.
Z tego powodu po 15 latach pracy w łańcuchu dostaw zdecydowałem się na zmianę kierunku w karierze i zostałem ekspertem ds. oprogramowania w zakresie planowania zasobów przedsiębiorstwa, ze szczególnym uwzględnieniem cyfrowego łańcucha dostaw.
Obecnie pomagam klientom budować odporne, inteligentne i wydajne ekosystemy oprogramowania, które pozwalają ich firmom prosperować.
Uwielbiam tę prac! Pozwala mi ona wykorzystać swoje dotychczasowe doświadczenie, a jednocześnie zapewnia ciągły rozwój osobisty.
Prywatnie jestem wielkim fanem sportu. Z biegiem lat coraz częściej zamieniam pływalnie i drogi rowerowe na stół do brydża, ale nadal oficjalnie jest to sport. :-)


Sales Director, SUPREMIS
W SUPREMIS, wykorzystuje ponad 20 letnie doświadczenie zdobyte w obszarze sprzedaży i doradztwa biznesowego. Koncentruje się na sprzedaży opartej na wartości i dostarczaniu rozwiązań, które pomagają firmą osiągać lepsze wyniki. Takie podejście buduje silne i długofalowe relacje z klientami.
Zawsze stara się zrozumieć wyzwania, cele i plany rozwojowe klientów a następnie adresować je najnowszą technologią i innowacjami.
Krzysztof Mytnik, w SUPREMIS zarządza działem sprzedaży SAP, zespołem marketingu i sales supportu. W trakcie swojej kariery pełnił kluczowe stanowiska w takich firmach jak: Siemens, XPLUS – Microsoft Partner, Unifaun/nShift.
Rozwijał sprzedaż międzynarodową oraz wprowadzał nowe technologie producentów takich jak: SAP, Microsoft oraz branżowe rozwiązania produkcyjne i magazynowe. Jego doświadczenie obejmuje klientów z sektorów takich jak: SCM, produkcja, handel, e-commerce oraz usługi profesjonalne.
