Skip to content

WEBINAR NA ŻYWO

Zarządzanie produkcją tworzyw sztucznych

Kompleksowe rozwiązanie ERP dla branży - SAP Business One i rozszerzenia   

 

 

 

 

 

Data: 23 stycznia 2025 r. (czwartek) 

Godzina: 11:00

Miejsce: Online

Jeśli nie mają Państwo możliwości uczestniczenia w webinarze na żywo, zachęcamy do rejestracji, aby uzyskać dostęp do nagrania.

Podczas webinaru przedstawimy rozwiązania w SAP Business One z rozszerzeniami dla produkcji na następujące wyzwania branży:

  • Pełna identyfikowalność produktów: śledzenie partii od surowca po gotowy produkt i automatyzacja raportowania bez pomyłek.
  • Zarządzanie ograniczeniami form i wariantowością produktów: optymalne planowanie produkcji z uwzględnieniem różnych form, kolorów i wersji produktów, bez rozbudowy bazy danych.
  • Kontrola jakości i zarządzanie odpadami: monitorowanie parametrów produkcji w czasie rzeczywistym i ponowne wykorzystanie odpadów produkcyjnych.
  • Przejrzyste koszty i terminowość: uwzględnianie kosztów narzędzi w kalkulacjach oraz precyzyjne planowanie realizacji zleceń dzięki narzędziom APS.

AGENDA

I. Wstęp  

▫️Korzyści z zaawansowanych narzędzi w zarządzaniu produkcją 

II. Główne wyzwania w zarządzaniu produkcją tworzyw sztucznych oraz praktyczne rozwiązania oparte na SAP Business One i BEAS Manufacturing 

▫️Zarządzanie identyfikowalnością produktów dzięki pełnemu Traceability 
▫️Zarządzanie ograniczeniami wydajności form
▫️Zarządzanie wariantowością produktów
▫️Obsługa wielu wtryskarek
▫️Kontrola jakości w procesie produkcji
▫️Rejestracja odpadów produkcyjnych 
▫️Uwzględnianie kosztów form w produktach i innych kosztów bezpośrednich i pośrednich 
▫️Obliczanie dat zakończenia produkcji 

III. Sesja Q&A  

 

 

PARTNERZY WEBINARU:

SAP_logoboyumIT-logo-RGB-color-onWhite

 


Zapisz się na webinar

Prelegenci

Janusz Bus SUPREMIS
Janusz Bus
Sales and Marketing Director
SUPREMIS
 
Od 20 lat wykorzystuję zdobyte doświadczenie do optymalnego wykorzystania narzędzi informatycznych dla lepszej realizacji celów biznesowych Klienta. Wskazuję możliwości i obszary rozwoju systemów w przedsiębiorstwach mając na uwadze rozwój Klienta w krótkim i długim horyzoncie czasowym.

Obecnie specjalizuję się w doradztwie przy wyborze systemów wspierających Klientów z różnych branż i różnej wielkości wykorzystując rozwiązania firmy SAP.
Dostarczam narzędzia wspierające organizacje we wszystkich obszarach działalności w tym sprzedaży, utrzymaniu relacji z Klientami oraz pracownikami, pozyskaniu Klientów (CRM), gospodarce magazynowej, planowaniu zaopatrzenia, produkcji, serwisu, księgowości i finansów, rozwoju pracowników oraz analiz i raportowania.

Moja motywacja do działania wynika z nowych wyzwań, które spotykam codziennie w pracy z Klientami. Codziennie uczę się wielu nowych rzeczy, poznaję nowe rozwiązania i wspaniałych ludzi. Dzięki temu mogę dzielić się nimi z Klientami w procesie poszukiwania systemu.

Jeżeli poszukujesz sytemu informatycznego do zarządzania przedsiębiorstwem proszę skontaktuj się ze mną. Spotkajmy się przy filiżance kawy i pozmawiajmy o wyzwaniach i planach, które chcesz zrealizować. Zastanowimy się jak dzięki SAP Business One, SAP S/4HANA Public Cloud, SAP Success Factors, SAP Analytics Cloud możesz je osiągnąć.
Michał Gała SAP Presales Consultant SUPREMIS
Michał Gała
SAP Presales Consultant
SUPREMIS
 
Od 7 lat wykorzystuję swoje doświadczenie w obszarze oprogramowania ERP, koncentrując się na optymalnym doborze rozwiązań informatycznych wspierających realizację celów biznesowych Klienta. Specjalizuję się w obszarze zarządzania produkcją, wskazując możliwości usprawnień oraz obszary rozwoju systemów w przedsiębiorstwach, z uwzględnieniem krótko i długoterminowych korzyści dla Klienta.
 
Obecnie pełnię rolę Presales-a, zajmując się prezentacją systemów ERP oraz doradztwem w zakresie ich wyboru. Wspieram organizacje w efektywnym doborze narzędzi wspierających kluczowe obszary działalności, takie jak zarządzanie produkcją właśnie, planowanie zasobów, finanse i księgowość, CRM dostosowując rozwiązania do specyficznych potrzeb i celów biznesowych Klienta.